July 26, 2010

Travelling Cathedral

Man wähnt sich tatsächlich in einer Kathedrale aufgrund der Ausmaße. Links und rechts gibt es einige Läden und selbst in der Mitte stehen Verkaufsstände. Erst vor kurzem wurde die Innenfassade mit einem frischen Anstrich versehen.
You really could believe to be in a cathedral because of the dimension. There are some shops on the right and on the left. In the middle there are some small sales booths. Look the walls. They recently got a fresh coat of paint.

5 comments:

Gerald (Hyde DP) said...

looks nice and spacious

Halcyon said...

Beautiful!

Bruce Caspersonn said...

I wish I was there.

Rob and Mandy said...

Ich war schon sehr lange nicht mehr in Stugard, aber der Bahnhof hat sich schon gewaltig veraendert!

Jørgen Carlsen said...

I prefer this cathedral to the largest supermarkets, which is called modern cathedrals.